Orangea godsaker

2013-02-18 / 17:29:08
Idag slutade jag tidigt och jag kom hem till halv ett. Så jag skar upp en apelsin och såg två avsnitt av Vänner, som lite uppiggning i vinterns gråa och blöta dagar. Så otroligt gott och världens vitaminbomb! Sen renskrev jag min essä och skrev även ut CV:n som jag ska försöka dela ut nu i veckan. Det ska jag försöka med innan sportlovet, att vara klar med att ansöka om sommarjobb! Ska även försöka vara klar med alla läxor och inlämningar i skolan. Då kan jag åka till fjällen med gott samvete och bara gliiida ner för backarna och dricka varm choklad med härliga människor. Nu är det mindre än en vecka kvar, på söndag åker vi!

/Emma
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0