Fantasier

2013-01-26 / 11:25:00
Jag har nu suttit och redigerat i photoshop halva morgonen. Har haft en idé om en liknande redigering som på bilden, väldigt länge (något i den här stilen). Bilden har varit helt klar i mitt huvud om hur den ska vara, men eftersom jag inte kan alla Photoshops miljontals funktioner och inställningar, så blev det inte riktigt som jag har tänkt. Men det blev bra ändå, det är ju så roligt att redigera, om man har ork och inspiration! Det bästa är ju att lyssna på en riktigt bra Spotifylista, med musik från fantasyfilmer, t.ex. Sagan om ringen. Jag brukar lyssna på Nevnariens lista. När jag gör det så bubblar det av inspiration inom mig!
//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0